About Me

My photo
all around Selangor, islamic/my castle, Malaysia
i'm nerdy lady (ye ke).. my life is simple.. my right side for my parents.. my left side for my fwenz.. i have no loaded things no sweet shoes... no nice clothes but i have super duper sweet... heart....hik hik hik

Sunday 1 August 2010

PERLU ke..??

PERLU ke..?? PERLU....
pe yang PERLU sangat itu aja..??
emmm...ok2...pape pon kite mulakan dengan bismilahirahmannirahim..& assalammuailaikum..!
huhu..=)
hari ni rajin plak aku berceloteh magrib2 ni...myb sebab aku boring kot.!! hik3..=)


ait2..!! pe yang suke sangat tu aja..?? ha..?? aku suke..?? yup..!!! hehe...aku suke..aku suke..
sebab aku dapat rase dari hari ke hari aku dapat kawal baran aku..ha..?? pe..?? aku baran..??
YER...!!!!aku ni seorang yang baran & mudah melenting..hihi..AKU TAK MALU AKU NGAKU AKU BARAN ok..!! aku dapat tahu aku dapat penyakit ni bile my mak cakap aku ni mudah sangat marah..walaupon bende2 kecik punyer pasal..emmm...=(
tak elok kan berperangai cam ni..?? so..?? aku kene BERUBAH la...BUT..!! walaupon aku ni baran aku ni bukan seyes sangat orang nye..muke je nampak seyes..haha..damn..!!


OK2...ni memang da lari topik..PERLU ke aku lari dari topik..?? hak3..=P padan muke aku..! =P
ok..!! (dari tadi asyik ok2 je aku ni..)


PERLU ke kite bersedih..??
PERLU ke kite menangis..??
YUP..!!! PERLU SANGAT2...tak kire la laki2 ataupon pompuan..same je sume..MESTI kene menangis..BUT bukan menangis meraung2 tu kawan..tapi menangis untuk mengenal, menyesali men..pe lagi..arrrghhh..yang sewaktu dengan nye la..pe yang telah kite lakukan..
sape kate LAKI2 tak menangis..??? habaq mai..!!!
mereke mungkin menangis tetapi di dalam hati..tak macam wanita yang kebanyakan tangisan mereka nampak jelas...LAKI2 ni laen...mereka kebanyakan menagis dalam hati..aku cakap ni bukan main bedal je ek..ni KENYATAAN..=)
kenape aku kate manusia perlu menangis..??.. korang penah terpikir tak kenapa manusia ni menangis & sedih...??
sebab manusia ni ada perasaan..tak macam haiwan yang tak de perasaan..=P
dengan menangis myb dapat melepaskan beban seseorang itu..aku pon penah menangis..aku menangis apabila aku betol2 tak dapat kawal diri aku untuk menahan air mata aku..BUT aku jarang menangis..(jangan kompius noks..!!) =P
LEPASKAN..!!!!!!!!
yup..!! lepaskan luahan anda itu pada seseorang...jangan simpan terlalu lame..
aku mengaku aku ni suke menyimpan luahan aku..tapi kenape..??
" AKU SEORANG PENDEGAR TETAPI BUKAN PENCERITA "
ye..ini la diri aku..aku jarang bercerita tentang diri aku, masalah aku pada orang..aku tak pandai nak bercerita macam orang laen..tetapi aku setia menjadi pendegar masalah orang..myb ni la diri aku..tak macam orang laen...rambot sama itam..tp hati laen2 kan..?? kan..?? ^_^
BEREHAT SEBENAR BERSAMA mynephew....hehe =)

Muhammad Afiq ..
*acu sayang apit ketat-ketat..=)


continue balik..hihi..ok2...so..kalau anda ade problem..LUAHAN kan...*ala poyo betol aku ni..aku pon same tak nak luahkan..haha..=P
aku penah luahan kan la..tapi kat orang2 yang terpilih je..oppss..!!! =P
hakhak..!! pe yang penting ingat dalam minda anda SETIAP MASALAH ADE PENYELESAIAN NYE..ok..??
aku po selalu ingatkan kan diri aku sendiri setiap masalah yang datang aku harus SMILE..SMILE..SMILE...& SMILE..
dengan senyuman segala masalah akan dihadapi dengan mudah walaupon masalah itu berat sekali pon..ini la yang aku buat tiap2 masalah yang aku hadapi..
emmm....nak berehat lagi tak..?? kahkah..!!
BERBUEANO BERSAMA mynephew lagi..buwekk!! =P

Muhammad Naufal & Muhammad Daniel Hakim ..
*acu sayang a-paL & aniel ketat -ketat gak..=)


sambong..!! sambong..!! cute tak my nephew..?? tengok la sape mak su die..lalalalala..haha..=P
ok ler..aku perasan..!! so..?? puas ati..?? hehe..
ok...sedih & tangisan selalu nye akan datang seiringan..biar ia 'datang' bersama daripada 'datang' berlainan cara..mesty kompius lagi ni..betol tak..??
emmmm..pikir la sendiri ek..malas nan explain kan..kikiki..=P
tengkok pon da sakit2 ni..macam suruh aku berenti berceloteh je,,ok..1 2 3 aku STOP..!!
TO my kawan..
awak : Luah kan ye awak..saya ade..pe gune saya jadi kawan awak jika awak memerlukan sum 1 untuk meringankan masalah awak...juz citer..i can hear u..ok..?? SMILE..!!! =)
CAW CENDOL.!! =P

No comments: