About Me

My photo
all around Selangor, islamic/my castle, Malaysia
i'm nerdy lady (ye ke).. my life is simple.. my right side for my parents.. my left side for my fwenz.. i have no loaded things no sweet shoes... no nice clothes but i have super duper sweet... heart....hik hik hik

Sunday 15 August 2010

My FAULT..?

SELAMAT BERBUKA PUASA SEMUA...=)

mungkin salah saya @ mungkin BUKAN salah saya...??

Sempena bulan ramadhan yang mulia ini saya akan menggunakan perkataan yang agak sopan untuk mengupdate blog saya yang tercinta ini..<------ ayat gua tak boleh bla kan..?? hihi..=P

ermmmm..saya bersalah ke..?? saya salah..?? saya salah..?? salah..?? ermmmm...
ya ALLAH..tenangkan lah hati hamba mu ini..tunjukkan la aku jalan yang harus aku tempohi..
amin...

apa yang penting..!!!


I Luv my family..my mak..my abah..my brother..my sister..my nephew & my niece...saya sayang sayang sayang mereka sangat2..mungkin saya tak tunjukan tapi trust me....!!


SAYA RASA SANGAT-SANGAT BERSALAH...
exspecially to my mak..=(



cow cendol...=(
SELAMAT BERFASTING YA..!!

No comments: