About Me

My photo
all around Selangor, islamic/my castle, Malaysia
i'm nerdy lady (ye ke).. my life is simple.. my right side for my parents.. my left side for my fwenz.. i have no loaded things no sweet shoes... no nice clothes but i have super duper sweet... heart....hik hik hik

Sunday 22 August 2010

BERUBAH..??

CHANGE..??

ye..berubah...kalau masa boleh diputar kembali saya ingin menjadi MANUSIA bukannya ORANG...kenapa sekarang baru saya sedar..?? thanks ALLAH s.w.t kerana telah memberi petunjuk kepada saya sekarang..saya rasa saya lah orang paling kecil apabila berhadapan dengan orang di sekeliling..

WHY SHOULD I CHANGED MYSELF..??

saya telah mempunyai kerjaya saya yang saya yakin boleh memberi kehidupan pada saya walaupun saya maseh 20 years old..
yup.! maseh muda.! maseh muda untuk memikul tanggungjawab kepada komitmen kerja tapi hanya pandangan orang sahaja.

for me..?

bagi saya umur bukan PENGHALANG untuk berjaya kan..? kan.? saya harus berubah menjadi manusia yang bersyukur dengan rezeki,keluarga,kawan2 yang saya ada selama ini..mereka merupakan semangat saya..saya juga harus mengubah diri saya supaya saya RAJIN dan tak PEMALAS macam dulu..saya juga harus berubah menjadi ANAK yang baik & MENGENANG JASA PARENTS dia..ini lah antara perubahan yang saya harus lakukan..amin..=)


picture my mak "kak esah"
(aja sayang mak sangat2..aja bertuah dapat IBU macam mak)

DAN ini lah salah satu sebab saya harus berubah..iaitu my MAK..my mak seorang yang tidak suke memakse anak nye ingin melakukan apa2..malahan akan support dalam semua perkara..
*abah saya mesti akan jeles..


doakan saya supaya saya akan berubah..!!



No comments: