About Me

My photo
all around Selangor, islamic/my castle, Malaysia
i'm nerdy lady (ye ke).. my life is simple.. my right side for my parents.. my left side for my fwenz.. i have no loaded things no sweet shoes... no nice clothes but i have super duper sweet... heart....hik hik hik

Sunday 12 December 2010

ADA APA DENGAN GILERRRRRRRRR.!!!!

sebelum tuuuuuuu....khas untuk semua...(picture kat bawah ni)



korang ade..???


* saje je letak cap ayam brand ni. nape tak boleh ke..??

HAHA. gambar ni memang tak ada kene mengene dengan title entry. nape tak boleh letak ke..?? ada saya kesah..?? blog sape..?? HAHAHA.




OK. OK. semua perkara yang kita buat BERsebab kan..?? kan..?? so..saya letak picture dekat atas ni pon ada sebab la. sebab nye.... SAYA SUKA MAKAN IKAN SARDIN..!! lagi brand yang dekat atas ni. sekali makan..perghhhh..!!! tak boleh tahan..mesti mau lagi. mau lagi. stim habis lahab kejadah ni. HAHA. =D

adesss..saya sudah lari topik la. hehe. actually saya ingin berkongsi dengan orang ramai (macam serious je ayat aku ni) tentang tentang tentang tentang..HAHA. tak ade pape la..saje je buat GEMPAKKKK.!!! hik hik. PADAN MUKO EKAU SEMUO TERKONO.. hahahahahhahahhaha...




ok la..sekarang ni saya memang tengah gilerrrrr pon. bukan gilerrrrr cakap sorang sorang tu ye..itu nama nya sewel.! yang saya ni gilerrrrrr dekat GADGET..!!!!!



sumpah gilerrrrr tahap tenokk jang..!!




rase nye kalau dipikirkan dan dikira kan balik..mahu harga mencecah beribu semua gadget yang saya ade...tapi macam biasa la..kalau tangan tangan MANUSIA JELES JELES ni yang pegang...ermmm tak boleh nak kata ape la..kalau tak kasi kata KEDEK, SAVING HARTA, & macam macam lagi la..so..saya yang pemurah lagi baik hati ni (cewahhhhh...) bagi la TENGOK, SENTUH, PINJAM...hak hak. TERBAEK..!!!! (tapi kebanyakan semua yang pinjam buat harta sendiri. ALAMAK..!! TERASA ke..?? )



saya tak nak post picture picture gadget yang saya ada..nanti saya jadi RIAK pula kalau tunjuk tunjuk ni. (mak gua dah pesan jangan suke menunjuk nunjuk) so..?? saya hanya berstory telling je la. soriiii..=(




ok ler wahai cekedis cekedis semua..saya mahu beradu sekarang..saje je update blog ni..dah lame x mengarut dekat sini. HAHAHA.






caw cendolll.!!!!


No comments: