About Me

My photo
all around Selangor, islamic/my castle, Malaysia
i'm nerdy lady (ye ke).. my life is simple.. my right side for my parents.. my left side for my fwenz.. i have no loaded things no sweet shoes... no nice clothes but i have super duper sweet... heart....hik hik hik

Tuesday 20 April 2010

ADAMAYA....BEST GILER !!!!!


Suke plak ak tgk cite drama mlayu ni..bkn pew..honestly la mmg jarang wa lyn drama2 nie..klu lyn pon muveee...tp 1 drama name nye ADAMAYA nie die adaptasi dr filem i'm not singLe..best kot cite nye..romantic komedi..yg mmbuatkn wa ske tgk kompom2 la heronye..naek pengsan kot tgk muke die..(syed hussein as ADAM)..hehe..eeee..klu de klas ptg..abes je klas tros pecut blk cz x nk "mess" langsung cite nie..klu la my future husband cm dlm cite nie..wat kenduri k'syukuran 40 hari b'turut2..hahahhah!!!(amin...)So, tgk la local drama ni start pkol 6.30 ptg - 7.30 ptg..just wacthing bebeh..=)

No comments: